zondag 1 september 2013

Cute as a button

Bij het zien van de schets bij Dutch Card Lovers had ik gelijk het idee van een dat word geboortekaartje.
Blauw, wit papier klaargelegd, embossing mal, archival cobalt blauw, sta ik voor mijn stempelgebeuren...
Mis ik gewoon de stempel! Heb van de week mij SU set van de beruchte babyvoetjes bij Margaret gelaten.
Net alsof ik niks anders heb... Haha, maarja, wilde net die, dus plannen omgegooid en dit is het eindresultaat!
Mag er ook best zijn toch?!






Dutch Card Lovers challenge #193 schets "probeer het clean and simple te houden en overwegend wit"

8 opmerkingen:

Miranda Mols zei

Helemaal geweldig. Dat zal wel pijn doen he, je voetjes missen, hihihi.

Anita Meijer zei

Schitterend Judith, heel mooi.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Ja hoor deze is ook prachtig geworden! ik mis alleen de babyv..........ha ha, grapje. Ik vind het ook een hele leuke uitdaging! Je kan trouwens als je je stempel weer terug hebt, de kaart als nog maken, en weer insturen bij DCL groetjes, Ingrid.

Anja (scrappie) zei

Schitterend kaartje leuk dat je meedoet bij DCL.

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat superleuk gedaan, alleen ..mis ik wel je babyvoetjes hihi..liefs van Ans

Ellen zei

Prachtige CAS kaart hoor Judith!
Leuk dat je meedoet bij DCL.
Groetjes Ellen

Angèle zei

Voetjes of niet... het is gewoon een leuke kaart!
Dank voor het meedoen bij DCL.

Cornelie zei

Mooi, heel CAS, maar heel mooi! Dank je wel!