maandag 30 september 2013

Cheerful Sketches

Ik mocht voor sketch #4 van Cheerful Sketches Challenge blog gast designer zijn.

Sketch #4 Ilonka Blog.jpg

Superleuk natuurlijk, mijn eindresultaat is totaal iets anders als normaal, want cuties zie je eigenlijk niet bij mij voorbij komen.
Maar ik heb het kleur virus inmiddels flink te pakken, dus wie weet...
En dan zo lang niks zeggen, of laten zien is best lastig.
Doen jullie ook mee?!? Gezellig, dat kan hier de challenge loopt vanaf nu tot mijn verjaardag 25 oktober en je maakt kans op een te gekke prijs, nou als dat geen goede redenen zijn om mee te doen weet ik het ook niet!



Het is een super leuke sketch om te maken! Succes!









5 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaart

Margreet zei

Wat een mooie kaart heb je als gastdesigner gemaakt, Judith!
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Helemaal anders, maar erg leuk, heb je de smaak nu te pakken ?? Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Hij is superleuk Judith, ik vind het een toppertje.
Liefs van Anita

Ilonka zei

Hoi Judth
Dank je wel meis voor je prachtige bijdrage alsgast- designer
Een toppertje !!

Liefs, Ilonka