zondag 22 september 2013

Challenge #91 with Elisabeth Bell

Weer gespeeld met de sketch voor Christmas Challenges {with sketches} 
Ik heb deze digi van de sneeuwpop van pinterest afgehaald en gekleurd.
Ook heb ik (wellicht veel te voorzichtig) rode liquid pearls gebruikt.
Na bijna drie maanden kwam vanuit Ranger mijn vervangende "heattool" pakket, daar heattool onleverbaar is en voorlopig blijft heb ik vervangend speelgoed gekregen.
Het gaat niet in het stopcontact, maar we zullen er ongetwijfeld veel plezier aan beleven!

 Foto: Mijn nieuwe heattool #lol #rangerbedankt
Bij deze mijn kaartje!



2 opmerkingen:

Carol zei

So cute. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

Diana zei

Wat een leuk kaartje Judith, super! Bedankt voor je deelname bij CCWS, veel succes.
Groetjes Diana