zaterdag 14 september 2013

Challenge #90 sponsored by The Stampfairy

Wat een weer he vandaag!
Ben de dag maar begonnen met de nodige verplichtingen, bedden verschonen, wassen gestart.
Toen de klus die nu echt even moest, windwappers op de vliering, kledingkasten omgegooid.
Zomerkleding opzij en winterkleding tevoorschijn.
Van Eva gelijk er tussenuit gehaald wat nu al te klein was.
Binnenkort komt iemand Eva haar te kleine winterkleding ophalen en heeft Eva weer een lekker zakcentje in haar spaarpot.
Maar toen alle klusjes er op zaten... Was het dan toch eindelijk freubeltijd!
Ik was lekker op dreef en nog lang niet klaar, er blijft van alles op borrelen dus snel bloggen en verder!
Dit is het kaartje wat ik heb gemaakt voor Christmas Challenges {with sketches} challenge #90


Heb de sneeuwpop alleen een oranje neus gegeven en de achtergrond gekleurd met spectrums, de hoekjes zijn van de candy van Cindy en zijn superleuk in gebruik!

5 opmerkingen:

jolanda zei

hele mooie kaart

Anita Meijer zei

Wat een supermooi kerstkaartje heb je gemaakt Judith, hij is prachtig.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Mooi kerstkaartje is het geworden Judith, ik vind de schets ook heel erg leuk moet ik zeggen, ik heb ook al een kaartje klaar liggen. Groetjes, Ingrid.

Miranda zei

Wat een leuke kaart.
Gezellig dat je mee doet met de Challenge van CCWS.

Diana zei

Leuk kaartje Judith.Bedankt voor je deelname bij CCWS, veel succes.
Groetjes Diana.