maandag 16 september 2013

Blauwe rozen

Ineens is het buiten herfst, koud en nat.
De herfst betekend ook dat er een hoop leuke dingen op de agenda komen!
We gaan een drukke periode tegemoet, een hele hoop verjaardagen en in oktober even 11 diensten werken.
Op de boerderij zijn er 3 met zwangerschapsverlof en 2 met vakantie... Dus was het weer hoog tijd om Juud van stal te halen.
Ook wel lekker om weer even te doen waarvoor ik heb geleerd en niet alleen maar Mama zijn.
Maar ondanks dat... Het zijn best veel diensten... We gaan het zien.
Ik ben vandaag ook met Eva begonnen met de uitnodigingen voor haar verjaardag,
want die wil ik begin oktober allemaal de deur uit hebben.
Dan kan ik me daarna storten op de traktaties.
Vroeger deelde je een mini mars uit, of een dropveter met chips eraan, maar tegenwoordig...
Het een is nog gekker als het ander, want ouders proberen zich absoluut te onderscheiden.
Beetje zielig eigenlijk, ik ga me financieel ook niet uitsloven, maar op creatief gebied!
Jullie zullen het ongetwijfeld voorbij zien komen.

Vorig jaar kreeg ik twee koningsblauwe orchidee├źn, hardstikke met inkt geinjecteerd maar dat maakt niet uit, vond dat zo mooi!
Evenals blauwe rozen, zo nep als wat maar god wat vind ik ze toch mooi!
Zodoende beland ik bij het thema van uitdaging #197 bij Dutch Card Lovers "zeg het met bloemen"
Gezien de verjaardagen die op komst zijn, een mooi drieluik gemaakt, leuk tasje eromheen en we zijn klaar!







Super om te krijgen toch?


7 opmerkingen:

M@rjan zei

Prachtige creaties met dit mooie blauw! Erg leuk dat je meedoet met DCL.

Miranda Mols zei

De kaart is prachtig zeg. En ja, de rest is ook geweldig. Wat een leuk kado.

Anita Meijer zei

Dat wordt inderdaad druk, druk, druk Judith. Wat een schitterende dingen heb je gemaakt, ik vind het helemaal super.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Hele leuke dingen heb je gemaakt Judith! Ziet er geweldig uit! Een goed idee om al op tijd te beginnen met uitnodigingen, en wat betreft de traktatie, maak gewoon iets simpels en leuks, vaak worden de creatieve dingen meer gewardeerd als het duurdere spul kant en klaar gekocht, jij hebt een heel groot voordeel je bent creatief, hebt spullen in huis om er wat van te maken, succes met alles wat komen gaat. Groetjes Ingrid

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat mooi gemaakt, ik ben geen fan van de blauwe rozen, geeft mij maar zalm, je hebt een prachtig 3-luik gemaakt, liefs van Ans

Cornelie zei

Wat mooi allemaal bij elkaar! Erg tof. Fijn dat je meedoet bij DCL!

Margot zei

mooi!!! bedankt voor het meedoen met de dcl!