donderdag 12 september 2013

Balou

Mijn ouders hebben sinds een week of twee weer een pup in huis,
naast Cash (9) nu ook de kleine Balou.
Een scheet om te zien, zeker als hij slaapt, want het is me een draakje!


Wilde eerst een foto gebruiken, maar de kleureninkt is toe aan een nieuw patroon, tja dat zal je altijd zien als je wat nodig hebt...
Zou hem vervolgens naar manlief mailen om hem af te drukken, maar die heeft het bere druk, dat ik heb gewoon mijn "eerlijk voor altijd geleend" goldenpupsel stempel van Margaret heb gebruikt.
Dus de volgende keer als we richting deze kuitenbijter gaan, heb ik omkoop materiaal ;)





Ik heb de Kimya teabag eerst bestempeld met de tekst uit Darkroom Door correspondence, vervolgens met vintage photo langs de randen.
De poot afdrukken zijn van sparkle en sprinkle en heb ik afgedrukt met memento rich cacoa, repeating techniek. De tekst op de tag is van Stamping Up en vond ik erg toepasselijk bij dit hartediefje! Het is vooral geweldig om onze kleine meid met Balou te zien lopen, ze moedert echt over hem.
En op zulke momenten is het heel verleidelijk om niet ook nog voor een tweede golden te gaan...
De vlaggetjes en letters langs de kant zijn van noor! en ook bewerkt met wat vintage photo.

Daar Santo alles nauwlettend in de gaten hield terwijl ik het zakje vulde en tussendoor even proefde om te keuren, vermoed ik dat het wel in de smaak zal vallen!
Wil Balou zijn cadeautje graag mee laten doen bij;
Krea2day candy september "maak een kaart, creatie met een foto, plaatje of afdruk van een dier dat jouw aantrekt"
Crealing challenge september "vlaggetjes"




8 opmerkingen:

Monique zei

Wat heb je dat leuk gemaakt. Leuk ook voor dierendag....
En wat pensioen betreft, onze mannen krijgen er 2 jaar bij...Laat je vader er straks maar lekker van genieten :-)
Lieve groetjes, Monique

Monique zei

Trouwens, wat een scheet van een pup! Als ie slaapt...hihihi

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat een mooie pup is dit, je zou er inderdaad zelf zó weer een bijnemen..maar jullie hebben er ook zo een? toch..
Leuke verpakking heb je gepimpt, succes met de challenges, liefs van Ans

jolanda zei

heel mooi heb je dit zakje gepimpt.
Hele mooie foto

Anita Meijer zei

Wat een poepie om te zien Judith, echt lief en wat heb je dit superleuk gemaakt, top weer.
Liefs van Anita

Miranda Mols zei

Heel leuk hoor! Maar let op, want Goldie's lusten dat met zakje en al, hahaha. Wat en ras is me dat! Ik neem iedere dag die van mijn vriendin mee uit met onze Tiko. Die twee hebben me een lol!

Lotte zei

Wauw, wat een super gave creatie zeg. Helemaal te gek en heel origineel ook! Leuk dat je mee doet met de challenge bij Crealing. Heel veel succes. Groetjes Lotte

Ria zei

Wat een mooie giftbag!!! Echt prachtig.
Leuk dat deze creatie meedoet aan de vlaggetjes challenge bij Crealing!

Groetjes, Ria