zondag 15 september 2013

Babyboom

Hier in mijn omgeving is een heuse babyboom gaande,
ik heb de sketch van een hoop inspiratie schrapkaarten challenge blog daarom ook aangegrepen om weer wat geboortekaartjes te maken.
De blauwe variant is al klaar, de roze bijna...


Heb de doily eerst gekleurd met broken china, daarna met mijn crackle stempel bestempeld met versamark en er blauwe panpastel over gedaan.
De witte tag ook bewerkt, basis was licht blauwe panpastel, stempel en dan donkerdere tint blauw eroverheen.
De paperclips op de rondjes zijn van Mery's (joy! crafts) en super multifunctioneel, maakt het net af.

Ik weet dat het lijkt alsof er een vlek naast de rechter wijsvinger zit, dat is spijtig genoeg de lens, de winkelhaak (breuk in de lens) valt niet op op het blauw maar dit dus wel. Dinsdag even een bezoekje brengen aan de fotogravenboer, wie weet... Is zo zonde, straks heb je een super foto van dochterlief en dan kan je eerst photoshoppen.... Wordt vervolgd.

Fijne zondag nog!

5 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Judith,
Leuke babykaart deze vindt ik ook altijd de leukste om te maken
Een fijne zondag
Cinderella

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een supermooi en lief babykaartje gemaakt Judith, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Heel mooi babykaartje heb je gemaakt Judith, de handjes blijven erg leuk om te gebruiken, mooie kleuren heb je gebruikt. Fijne avond, groetjes Ingrid

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel lief kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Judth
Leuk dat je mee doet met de Challenge bij EHI

Fijn weekend.
Groetjes, Anja