donderdag 5 september 2013

Amarillis

Onlangs heb ik de maandchallenge gewonnen bij Hobbyshop Joke, en mocht ik spulletjes uitzoeken uit de webshop, superleuk! Nog bedankt Joke ook voor de supersnelle levering!
Ik heb toen onder andere deze mooie Amarillis stempel van Marianne Design uitgekozen.
Wat een plaatje he?!
Het gebruikte papier op deze kaart is van DoCrafts.



Ik wil dit kaartje mee laten doen bij;
Christmas Challenges {with sketches} sketch #89 with ribbons and bows sponsored by Bugaboo

7 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaart

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Het is een prachtige stempel, mooi papier en een superleuke kaart, liefs van Ans

Chris_P zei

This is beautiful!! Thanks for joining us at CCWS this week!

/Christina, DT

Ingrid Reyners zei

Hoi Judith, wat een mooie stempel is dat! Super! En je hebt er ook een heel mooi kaartje mee gemaakt. Groetjes Ingrid

Hobbyshopjoke-blog zei

Is een prachtige kaart geworden, mijn complimenten,
hoop dat je vaker mee doet met de challange
hobbyshopjoke

Mieke zei

Wat een prachtig kaartje zeg!! Leuk dat je meedoet met de challenge op het blog van CCWS.

Fijne zondag nog.

Liefs Mieke

Carol zei

A beautiful card. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x