dinsdag 24 september 2013

Achter de wolken...

Goedemiddag ladies!
Ik trap dit blogbericht even af met een trots moeder bericht, voor de zomer was de combi Eva en psz dramatisch. Zelfs zo erg dat we eigenlijk zoiets iets hadden van nou als dat na de vakantie nog zo is stoppen we ermee.
Maar vandaag evaluatie... En tja, bovenverwachting! Afscheid nemen blijft soms moeilijk, maar met name als ik te lang blijf, dus meteen weggaan Mama!
Eva loopt in alles voor en doet het super, gezellige, vrolijke meid met een zeer uitgebreide woordenschat waar de mond nooit van stil staat, hmmmz van wie zou ze dat hebben...
Mijn dag kan in elk geval niet meer stuk.


Gisteravond heb ik gestoeid met de sketch van uitdaging #51 bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging.
Thema was roze en tja... je begrijpt mijn  gedachten gingen gelijk naar voetjes en handjes...
Maar ik heb me ingehouden! Knap he?!

Al vermoed ik dat deze sketch er ongetwijfeld ook zal komen in twee baby varianten.


Basis is zwart leatherlook cardstock, met daarop lichtroze cardstock wat ik bestempeld heb met archival jet black en de hero arts music background. In fuchsia een mal van Noor! design gestanst, Kaisercraft flutter (vlinderstempel) tweemaal afgedrukt, een keer afgemat op hetzelfde zwarte cardstock en van de andere afdruk twee vlinders uitgeknipt. De tekststempel is van Marianne Design.
Goede combi toch zwart, roze?!
En tja... weet het, jullie missen vast ook de voetjes ;-)
Fijne dag nog! Groetjesssss

8 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Judith altijd fijn als de kids het goed doen op school
Ik mag de oudste zo meteen ophalen van school want hij kan niet fietsen met die zware rugtas en zijn gebroken arm
Je kaartje is superleuk
groetjes en nog een fijne dinsdag
Cinderella

jolanda zei

mooie kaart

Anita Meijer zei

Wat een superfijn bericht Judith, hoe leuk is dat, tof voor jullie. En wat heb je een schitterende kaart gemaakt van de sketch, ik vind hem helemaal super.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Eva, toch een heel fijn gevoel, het is zó vreselijk om een huilend kind achter te laten..
Je hebt een schattig kaartje gemaakt, mooie combi rose en zwart, liefs van Ans

ann van dijk zei

Fijn dat het zo goed gaat. Wat een geweldige kaart.Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
Liefs Anneke

Wilma zei

Wat een MOOI ♫♪♫♪♫-kaartje is dit Judith en wat een PRACHTIGE vlinders.
LEUK dat je met de uitdaging van NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

Cindy zei

Prachtige kaart Judith, heerlijk fel roze heb je gebruikt. Bedankt voor je deelname bij de NKU. Groetjes, Cindy

inge zei

Een schitterende kaart is het geworden Judith! Super dat je meedoet bij NKU.
Groetjes Inge