dinsdag 6 augustus 2013

Touch of gold

De schets die ik hiervoor heb gebruikt komt van de nederlandse kaartuitdagingen.
Had bedacht dat ik op de cirkels bloemen wilde. Maarja niet de kleur op voorraad die ik in mijn hoofd had.
Nu weet ik dat ik met de Noor! mal het niet voorelkaar krijg, dus ik heb de mal van marianne design gepakt, collectables flowers.
Het was goed dat ik zat anders was ik van pure verbazing van mijn stoel gevallen!
Haha, maar ik heb het licht gezien.
Dit is het eindresultaat geworden....
En dan het complete kaartje...
Ik heb in plaats van lint, jute op rol gebruikt omdat dit zo gaaf staat op blauwtinten.
En voor de touch of gold die bij de Lift challenge werd gevraagd heb ik de bloemen voorzichtig met versamark bewerkt en in opaque gold embossing gedipt, voor een subtiel goud effect.
Kwam er ook achter dat ik eigenlijk best weinig nederlandse tekststempels heb en dat met een giga voorraad aan stempels.
Gauw bijvullen.

Nederlandse Kaartenuitdagingen uitdaging #48
Scrap my Dream uitdaging #13 lint/kant, 3 bloemen, 2 design papiertjes en tekst
Lift challenge #47 iets anders "touch of gold"

11 opmerkingen:

M@rjan zei

Heel mooie kaart, Judith! Die kleur blauw staat inderdaad prachtig bij het jute. Mooi subtiel gebruik van het goud! Dank je wel voor je bijdrage aan de Liftchallenge.

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat een mooie kleurencombi en de roosjes zien er super uit. ik vind het echt een leuke uitdaging..dat touch of Gold, succes met de challenges, liefs van Ans

Anita Meijer zei

Hij is schitterend Judith en je bloemetjes, top. Mooie kleuren ook zo bij elkaar, ik vind het een toppertje.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Cornelie zei

Je bent er snel bij zeg! Mooie kaart, en leuk zoals je de roosjes hebt "gedipt", geeft een mooie touch! Dank je wel voor je inzending!

ann van dijk zei

Prachtig, mooie uitwerking van de sketch.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Liefs Anneke
( whahah ik wist niet dat we zelf ook mee mochten doen??)

Judith Liefting zei

Ik denk je je mer verward met een andere Judith Anneke ;-)

hennie zei

Prachtige uitwerking van de sketch Judith.
Een pluim voor jou.
Leuk dat je meedoet met onze challenge, groetjes hennie, DT NKU.

hennie zei

Wat een leuke serie weer dames, goed gelukt hoor.
Lieve groetjes hennie.

Nadine zei

Mooi kaartje en wat een subtiele touch of gold, erg mooi! BEeankt voor het meedoen aan onze challenge!

Ankie vd Polder zei

Mooi kaartje. Bedankt voor het meedoen bij Scrapmydream. Groetjes, Ankie

dieke zei

Wat een mooie kaart in lieve kleuren.
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Scrap my Dream.

Groetjes van Dieke.