zondag 4 augustus 2013

Strand...Scrap

Dat wij vorige week in Castricum waren heeft mijn zusje geweldige foto's gemaakt.
Deze riepen haast gewoon, kom en maak me nog mooier!
Nu heb ik, net als met mooie scrapvellen, aardig moeite om in foto's te knippen/snijden.
Vind het zonde, maar soms... Moet het gewoon!
Heb een magnolia scrapvel gebruikt, met de boten en het kompas, verder papier van het nieuwste Eline papier pakket wat van zichzelf al een aardige beachie look heeft.
Het fotolijstje is een spellbindermal van Margaret die ik in het donkerblauw nog had liggen, dus wat laagjes gesso, vintage photo en wat pannetjes en men heeft een verouderde look.
Gaasje bewerkt met vintage photo, van alles gestanst en aankleden maar.






Mijn scrapwerkje wil ik graag mee laten doen aan de volgende challenges;
Cards & Scrap scrapuitdaging #1 "alles-mag-scrap-layout"
Crealing challenge augustus "vakantie"
Krea2day candy augustus "zon, zee, strand, vakantie"
AnMaCreatief challenge #23 augustus 2013 "zomer"


Net opende ik de nieuwste blog van Studio Light "vlinders" zie ik daar tot mijn grote verrassing mijn kaartje staan! Ook op facebook wordt hij gedeeld door Studio Light en Mijn Hobbykaart, best wel een beetje trots op!

7 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw schitterend gedaan Judith, ziet er echt supermooi uit, top. En gefeliciteerd daar mag je zeker trots op zijn, hoe gaaf is dat.
Liefs van Anita

Helen zei

Wat een prachtige scrap heb je gemaakt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen

Brenda zei

Heerlijk zomers LOtje heb je gemaakt!! Mooie papiertjes ook zeg:) Gezellig dat je meedoet met de 1e LOchallenge bij Cards&Scrap deze maand! Groetjes,Brenda

Anja (scrappie) zei

Mooi gedaan hoor leuk dat je meedoet aan onze eerste scrapuitdaging op cards en scrap.

Lotte zei

Wat een super gave scrap lay-out heb je gemaakt zeg. Leuk dat je mee doet met de challenge bij Crealing!

Groetjes Lotte

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooie LO! Super!
leuk dat je meedoet bij Cards& Scrap.
Groetjes, Yvonne

Anne-Marije zei

Wat een prachtige layout heb je gemaakt!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije