dinsdag 13 augustus 2013

Shades of blue and green

Gister heb ik bij Nellie Snellen op facebook met mijn "tip" 4 setjes stempels gewonnen, superleuk!
Er stond een filmpje waarop men kon reageren om kans te maken op de set, nu was mijn doodleuke reactie van ik stans eerst voor ik ga stempelen/kleuren, precies het tegenovergestelde van wat men in het filmpje liet zien. Maar mijn eigewijze manier van handelen werd zeer op prijs gesteld, ze hebben het filmpje opnieuw gemaakt op Juud der manier en mijn tip werd nog eens beloond ook!
Nooit geweten dat eigenwijsheid beloont zou worden!

Gisteravond gestempeld bij Margaret, daar het mij de laatste dagen erg ontbreekt aan inspiratie was het een flinke bevalling om iets klaargespeeld te krijgen.
Had me voorgenomen met de challenge van Art Journey aan de slag te gaan "shades of blue and green".
Stellig vier kleuren panpastel op tafel, archival libary green, versamark en rotzooien maar.
Na twee totale mislukkingen zat er wat schot in de zaak.
Ben nog niet helemaal tevreden, maar ach, begin is er weer.


Geen idee waarom de laatste foto kantelt... Overal staat hij recht behalve hier.
Heb diverse AJ stempels gebruikt, ik heb de leuke vingerafdruk op het fram van de stans gebruikt, wat een erg leuk effect geeft, wat lettertjes op de achtergrond en de mooie bloem op het ovaal.
Kon geen goede passende tekst vinden voor in de lege hoek, dus die heb ik van Noor! design gebruikt.

Ik wil dit kaartje ook mee laten doen met de Cards Challenge Facebook #30 "alles mag"


8 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat leuk dat je stempels hebt gewonnen bij Nellie, ik las je tip en dacht ook meteen, natuurlijk is het handiger om eerst te ponsen en dan te stempelen, vooral omdat het clearstempels zijn, kun je precies zien waar ze moeten komen..je stempelkaart is ook weer mooi geworden, de aanhouder wint..liefs van Ans

Cinderella zei

Gefeliciteerd met het winnen van de stempels
en je kaart is heel mooi geworden
Nog een fijne avond
Cinderella

Anita Meijer zei

Wat superleuk dat je door je eigenwijsheid hahaha stempels hebt gewonnen Judith, zo zie je maar weer, tof. Ik vind je kaartje heel mooi geworden.
Liefs van Anita

Ellen zei

Je kaartje is erg leuk geworden, Judith! Wat een idee, om de vingerafdruk op de schilderij-rand te stempelen! Leuk dat je meedoet met onze challenge. Enne, gefeliciterd met je prijs.
Groetjes, Ellen.

Dianne zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge van Art Journey! Dankjewel voor het meedoen.. mooi hoe je de kleuren blauw en groen hebt gecombineerd. en die vingerafdruk op het frame is erg goed gevonden !

gr. Dianne

Anneke zei

Die vingerafdruk op het frame, super effect! Moet ik onthouden. Mooi kaartje hoor! Fijn dat je meedoet met de Art Journey Challenge!

Godelieve zei

Leuk bedacht, die vingerafdruk op het frame. Vinden mijn voorgangers ook zie ik. Geeft echt een mooi effect.

Gerrina zei

Leuke kaart en die vinger geeft weer een heel ander effect aan het frame; mooi! Groetjes, Gerrina