zaterdag 3 augustus 2013

Panpastel

Vanmorgen ben ik even aan de shop geweest, manlief was met de kleine meid naar Blijdorp dus even het rijk alleen.
Ik heb onlangs mijn distress stains verkocht, dat geld brandde natuurlijk mijn zak uit.
Wist al precies wat ik wilde hebben, extra kleurtjes panpastel!
Zag een soort gelijk kaartje op facebook voorbij komen, prachtig, dus ik ben aan het liften geslagen.
Het is jammer dat de intensiteit van de kleur op de foto niet zo mooi overkomt als in het echt, maar de kleurencombi van paars en turqoise is voor herhaling vatbaar.


Freubelhonk van GeKi challenge #7 "kaart naar eigen idee"
Kleurenfestijn challenge augustus 2013 "bloemen"
Een Hoop Inspiratie Scrapkaarten challengeblog "verjaardagskaartje"

Zo, nu weer naar de tafel... Ga een strandfoto scrappen, altijd leuk!
Fijne avond!

7 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat heb je dat mooi gedaan, supermooie kleuren en ik zag die leuke mal die je hebt gekocht, hebbe..hebbe..ze staan nog niet in de webwinkel..liefs van Ans

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Nee, ik bedoelde de Mod Podge mal, die had jij toch ook één of..was het iemand anders?? die vind ik wel erg leuk, die mal van Noor, die heb ik inderdaad, liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wat heb je deze kaart weer supermooi gemaakt Judith, ziet er top uit. Heel mooi die kleurencombi.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Kleurenfestijn zei

Mooie kaart en mooie bloemen, en in z`n mooie noor mal.

Bedankt voor je deelname bij kleurenfestijn.


ANJA 3D zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes, Anja

Gea zei

Mooie kaart heb je gemaakt met de panpastel.
Bedankt voor je deelname bij GeKi.

Groetjes Gea

Kleurenfestijn zei

Wat een mooie kaart, met een mooie Noor Mal.

En leuk dat je deel neemt aan de challenge bij kleurenfestijn