woensdag 7 augustus 2013

Nellie Snellen

Op facebook bij Nellie Snellen kwam de "press boss" actie voorbij, kaart of creatie met Nellie Snellen producten.
Nou, met een double do die aan alle kanten kraakt en piept een kans die je aan moet grijpen!
Nu heb ik een aantal Nellie Snellen koetjes en verder een berg stansen.
Dus het is een stansen projectje geworden met twee imigranten (hero arts music background, darkroom door noel label).
Vanwege de geweldige folding dies ben ik voor een kerstcreatie gegaan.
Dit is hem geworden...








Best gaaf toch!!?

De kerstbal heb ik dit keer gevouwen van Eva haar knutselpapier, eerst met versamark bestempeld daarna panpastel en vervolgens vouwen. Dit gaat een stuk beter als met dik cardstock.
Paars en zilver is een combi made in heaven, dus met opaque silver dezelfde stempel geembost op het ovaal eronder. Vervolgens dezelfde stempel met archival deep purple op het waxinelichtje afgedrukt.
Ik heb het grote ovaal ook een keer in paars uitgestanst, wilde de sterretjes los embossen en plakken, maar was te klein, dus is uiteindelijk plakken en met stickles bewerken geworden. Wat ook een superleuk effect heeft gegeven!

Ik ga hier broodjes smeren en dan weer richting speeleiland, vanmiddag weer bijzondere activiteiten, kettingen, oorbellen en sleutelhangers maken.
Dus dochterlief en ik gaan aan de knutsel.
Fijne middag!

4 opmerkingen:

Ellen Jongerling zei

Ooooooh die is mooi zeg <3 Echt heel origineel en prachtig gemaakt.

Wilma zei

Een PRACHTIGE creatie Judith.
Enneh.....zo maakt Nellie het ons wel makkelijk, niet?
Liefs Wilma

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat een supermooie creatie, je hebt er werk van gemaakt..veel plezier vanmiddag, liefs van Ans

Anita Meijer zei

Schitterend Judith, prachtig.