donderdag 1 augustus 2013

Folding dies

Toen Eva zo ziek was rolde mijn naam er bij Nellie Snellen op facebook uit, voor het winnen van de nieuwe kerst folding dies.
Ik heb hem inmiddels alweer ruim een week in huis, maar had er nog steeds niks mee gedaan.
Tot nu...




Zag bij Nellie op facebook dat je hem ook voor de helft kon gebruiken, super idee, dus youtube erbij en vouwen heen, want met alleen de gebruiksaanwijzing kwam ik niet ver.
Heb de rand in het midden met versamark ingesmeerd en er opaque embossing overheen gestrooid, voor een glitterende kerst!

Dit wordt mijn tweede kaartje voor Knutsels en Kadootjes challenge #2 "kerst"

3 opmerkingen:

Wilma zei

Een hele MOOIE kerstkaart Judith met dat MOOIE vouwwerk.
Liefs Wilma

Anita Meijer zei

En wat een schitterend resultaat Judith, ik vind het prachtig geworden.
Liefs van Anita

Monique zei

Hij is mooi geworden Judith. Een keer wat anders.
Dank je wel voor je 2e inzending bij Knutsels en Kadootjes.
Groetjes, Monique