woensdag 21 augustus 2013

Enjoy the little things in life!

Gister verscheen challenge #181 op het Cards & Scrap Challengeblog,
waar het me vorige week aan inspiratie ontbrak schoten de ideeën nu door mijn hoofd.
Varierend van tissueboxen als recept tegen verkoudheid als... als... als ik de tijd vind verschijnt er wellicht nog een recept.
Aanstaande zondag zijn Michel en ik alweer 5 jaar getrouwd en zondag dus ook precies tien jaar "verkering". Time flies!
Daar ik zondag  de hele dag in Ahoy ben, de fokker van onze hond komt vanuit Gorredijk hier logeren en daar show lopen, superleuk zeker omdat ik nu zelf niet met de hond de ring in hoef.
Hebben we ook nog een periode gedaan, maar het show wereldje is niet zo vriendelijk, dus ik ga lekker mee om te kijken, te kletsen, te shoppen en hondjes te kroelen.
Anyways.... Zondag wordt er dus vrij weinig gedaan, maar op freubelgebied al even bezig geweest.
Want tja wat is mijn recept voor 5 jaar huwelijk?!?
Ik denk dat we de tag vol kunnen schrijven met wat er nodig is, maar zoals mijn titel al zegt enjoy the little things in life! En daarnaast... Vul maar aan! Want na de 5, gaan we op voor de 10 en dan...



Ik heb voor deze kaart de prachtige hero arts stempel van Margaret gebruikt, hij logeert hier momenteel en voelt zich erg thuis tussen zijn andere nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. In het midden op de achtergrond is ook een stempel van Margaret, de prachtige Paisley van Impression Obsession.
De stans van MD in het midden heb ik een paar maal gestempeld met de crackle stempel en vervolgens geembost met opaque zilver.
De zwarte tag van Kimya met Opaque wit geembost en het recept "geschreven" met een witte gelpen.

Ik wil dit "recept" mee laten doen aan;
Cards & Scrap Challengeblog uitdaging #181 "recept"
Dutch Card Lovers uitdaging #192 "alles mag"

4 opmerkingen:

Angèle zei

Een chique kaart en leuke creatie.
Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

Ingrid Reyners zei

Heel leuk odee Judith, ik zat ook al aan zo'n soort recepten te denken! Ben nog niet bezig hoor! Gefeliciteerd met jullie vijfjarig huwelijk en op naar de tien zou ik zeggen! Groetjes Ingrid

Anja (scrappie) zei

Gaaf hoor leuk uitgevoerd. Bedankt voor je deelname aan zowel cards en scrap als ook aan DCL.

Ellen zei

Wat een leuke receptenkaart!
Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap én DCL.
Groetjes Ellen