donderdag 8 augustus 2013

Duikboot?!

Ik had nog wat challenges in mijn to do schriftje staan,
thema vakantie en water, kon er maar niet opkomen.
Tot ik gister in mijn eigen sidebar de candy van Stampin Utopia zag, Juud had duidelijk een ureka momentje.
Vervolgens een dubbele cirkel uitgestanst als venster van mijn duikboot, kopspijkers van brads waren het idee van manlief.
Zeepaardje is gekleurd met de spectrums, water nagebootst met goosebumps, blauwe avec spray en panpastels.



Duiken durf ik, krijg het al spaansbenauwd bij het idee, snorkelen sla ik op vakantie om die reden ook over.
Maarja een duikboot en dan dit kunnen spotten! Gaaf!
Al vrees ik dat ik het bij de zeepaardjes in Blijdorp houd, die zijn ook geweldig, zo mooi en sierlijk!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan;
Crazy for CAS challenge #24 "vakantie"
Dutch Card Lovers challenge #191 "water"
Crealing challenge augustus "vakantie"
AnMaCreatief challenge #23 augustus 2013 "zomer"

13 opmerkingen:

Cinderella zei

Super ingeving van je Judith en toppie uitgevoerd
Een fijne dag nog
Cinderella

Wilma zei

Een heel MOOI kaartje Judith. PRACHTIG met dat zeepaardje.
Enneh.....als ik op "pauze" druk kan ik niet meer van je MOOIE kaartje GENIETEN ☺☺☺.
Liefs Wilma

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat een leuk idee!!, het water lijkt net echt, wat een mooie stempel van het zeepaardje..toppie gedaan..liefs van Ans

Marlieke zei

Dat zeepaardje is leuk! Mooi kaartje geworden. Leuk waar je af en toe (op de meest vreemde plekken en momenten) inspiratie opdoet he? Bedankt voor het meespelen bij CFC.

Cornelie zei

Heerlijk toch ineens zo'n goeie ingeving! Erg leuk, en heel mooi gemaakt! Dank je wel!

Anja (scrappie) zei

Leuk hoor en gelijk twee vliegen in een klap dus bedankt voor je deelname aan crazy for CAS en aan DCL.

LottesCards zei

Wat een prachtige CAS-kaart, daar heb ik altijd grote bewondering voor! Er is super over nagedacht, daar hou ik wel van ;-) Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Liefs Lotte

Ji Hye zei

Wat een leuk idee! Die ga ik in gedachten houden. Prachtig gedaan.

Anita's blog zei

Leuk spul hè die goosebumps. Mooi kaartje! Bedankt voor het meedoen bij CFC.

scrapcreations-judith zei

Een heel leuk kaartje is het geworden en wat gezellig dat je man zo meedenkt. Leuk dat je nog eens meedoet met de augustuschallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

Yvon van Heugten Doensen zei

Heel leuk geworden, bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes Yvon

Margot zei

leuk idee! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Katja zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt zeg. Leuk dat je meedoet met onze 'vakantie'-challenge op het Crealing blog.

Groetjes,
Katja (Crealing-DT)