zaterdag 3 augustus 2013

Congratulations

Deze digi van Penny Black kwam ik op pinterest tegen,
dochterlief vond hem geweldig en stiekum vind ik die stekeldiertjes ook wel erg leuk.
En kon ik gelijk weer aan de oefen met de spectrums, begin de smaak aardig te pakken te krijgen.
Want wat is het leuk om te kleuren! Al miste ik gister wel de inkt aan mijn vingers...






Het grasrandje is oorspronkelijk van de silhouette serie van inkadinkado, maar heb de bloemen niet beinkt. Een super geslaagd kinderkaartje denk ik!

Ik wil dit kaartje mee laten doen aan Een Hoop Inspiratie Scrapkaarten challengeblog "verjaardagskaartje"

Fijn weekend!


2 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Het gaat je echt goed af Judith, super de super, en wat kleurt het fijn he.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

ANJA 3D zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes, Anja