vrijdag 23 augustus 2013

Challenge #87 with Quixotic Paperie

Met mijn kaartje van vorige week ben ik met mijn neus in de mallen gevallen,
en heb ik een mooie Marianne Design kerstmal gewonnen.
Superleuk weer natuurlijk!
Kan niet wachten tot hij binnen is, nieuw speelgoed is altijd leuk om mee te spelen.
Dit kerstkaartje is naar aanleiding van de nieuwe sketch bij Christmas Challenges With Sketches, ik heb hem wel een kwartslag gedraaid want dan kon ik weer eens mijn mooie kerstboompje van Art Journey gebruiken.


5 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Judith wat een leuke kerstkaart ik lig al helemaal niet op schema heb pas 4 stuks af is me weer niet gelukt om er al vast een paar te maken
Groetjes Cinderella

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd Judith, super voor je en wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt, top.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Judith,ik vind de boom super en je kaartje is weer toppie..liefs van Ans

Petra zei

kerstkaarten in deze kleuren blijven mijn favorieten

Chantal zei

Wat een plaatje Judith! Bedankt voor je deelname aan onze Christmas Challenges with sketches! Lieve groetjes, Chantal