vrijdag 9 augustus 2013

Challenge #85 with Robyns Fetish

Voor de wekelijkse challenge bij Christmas Challenge {with sketches} heb ik een van mijn gewonnen bugaboo digi's gebruikt.
Heerlijk zitten spelen met de spectrums, ik ben nog erg voorzichtig met het aanbrengen van schaduwen merk ik, maar oefening baart kunst, steeds een tintje donkerder.


Met versamark de hero arts music background afgedrukt en met opaque zilver geembost, de boom gekleurd met spectrums en de achtergrond met pannetjes.
De noor! mallen bewerkt met zilvermarker en de sneeuwvlokjes met wit.

4 opmerkingen:

Wilma zei

Hoi Judith,
Gezellig dat je deze week weer meedoet met de challenge bij CCWS!
Prachtig kaartje, leuke digi en mooi ingekleurd met de spectrums.
Groetjes, Wilma

Anita Meijer zei

Hij is prachtig je kaart Judith, het kleuren gaat je al super af.
Liefs van Anita

Jacqueline DH zei

Wat een mooi kaartje Judith, en ik vind het inkleuren echt prachtig, ben jaloers, lukt mij nooit zo :)

groetjes
Jacqueline

Lotte zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt met je gewonnen digi. Heel veel succes met de challenge van deze week bij CCWS. Groetjes Lotte