zondag 18 augustus 2013

100% Lief

Ik zag deze schets voorbijkomen, papiertjes verzamelt voor een pink sunday afternoon.
Soms lijkt alles gewoon te kloppen en vallen de puzzelstukjes zo ineen en heb je een super eindresultaat!
Zou ik mijn inspiratie dan weer terug hebben?!
Wil hem in elk geval niet meer kwijt, wat een ramp!




Het handje komt van mijn favo Stampin Up set, de roosjes heb ik zelf gefreubeld met behulp van MD vervolgens even door de versamark gerold en door embossingpoeder, even verhit en je hebt een prachtige twinkeling op je roosjes.

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen aan de volgende challenges;
Nederlandse Kaarten Uitdaging #49

Dutch Card Lovers uitdaging #192 "alles mag"

9 opmerkingen:

Wilma zei

Wat een MOOI kaartje is dit Judith voor de uitdaging van NKU.....100% LIEF dat je meedoet.
Liefs Wilma

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Judith, hij is supergoed gelukt, top.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

ann van dijk zei

Wat een schitterende kaart,mooie uitwerking van de sketch ook.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Liefs Anneke

Margaret zei

Wat een mooie kaart juud! Die stempel is geweldig en de bloemetjes zijn mooi...
Liefs, Margaret

Anja (scrappie) zei

Noumet zo'n mooie kaart is je inspiratie toch echt wel weer terug. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Ans Gilbert zei

Wat een schattig stempeltje is dit toch, ben er weg van en je kaartje is helemaal schattig in 't rose..liefs van Ans

Angèle zei

Echt een heel lief kaartje! Fijn dat je meedoet bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een super lief kaartje is het geworden. En je hebt gelijk die stempel is heel leuk. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Ellen zei

Fantastische kaart Judith! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen