zondag 21 juli 2013

Vintage

Even out of my comfort zone met dit kaartje, maar volgens mij wel geslaagd.
Vond de afbeelding online en dat meisje riep gewoon; knutsel wat met mij!
Dus zodoende!




Met dit kaartje wil ik meedoen aan de volgende challenges;
Nederlandse Kaartenuitdaging uitdaging #47 "schets & vintage"
HobbyVision challenge #18 "romantische kaart met kant en lint"
GeWe hobbychallenge challenge juli "kleuren (ik ben voor roze/bruin gegaan)"
We Love Vintage Challengeblog  challenge #7 "gebruik 1 of meerdere vlinders"



12 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Judith, ik vind hem prachtig.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

jolanda zei

mooi lief kaartje

Plony zei

Leuk hoor....uit je comfortzone. Dat moet je gewoon zo af en toe eens doen...je ziet wat een prachtig resultaat het heeft opgeleverd. Een supermooi kaartje en fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC, lieve groetjes van Plony.

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Deze heb ik even gemist, hoeveel kaarten maak jij eigenlijk op een dag ?? ik vind je Vintagekaartje heel erg leuk met een lief plaatje..fijn dat je weer meedoet aan de challenge van WLVC..liefs van Ans

Liesbeth zei

Wat mooi gemaakt Judith, een super cute vintage plaatje, en het randje eronder vind ik ook prachtig als detail, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
gr. Liesbeth

ann van dijk zei

Wat een prachtige kaart en mooie kleuren bij elkaar
Liefs anneke

Pouwla zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij WLVC!
Groetjes Pouwla.

Cindy zei

Wat een lieve kaart. Prachtig. Leuk dat je meedoet bij de challenge van de NKU. Groetjes, Cindy

Caroline zei

Hoi Judith,
Mooi kaartje is dit geworden en een heel lief plaatje. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

Heleen zei

Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU.
Lieve groetjes, Heleen

Wilma zei

Een heel MOOI kaartje Judith en LEUK dat je aan de uitdaging van NKU meedoet.
Liefs Wilma

Jenine zei

Je kaart is super mooi geworden Judith!

Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge.
Ik wens je heel veel succes :-)

Liefs Jenine