woensdag 17 juli 2013

Unisex

Als eerste, voor ik het weer vergeet, wil ik jullie bedanken voor jullie medeleven rondom Eva!
Echt helemaal super, met Eva gaat het ook steeds beter.
Ze eet weer en is eigenlijk alleen nog erg moe en veel gewicht kwijt.
Maar de tijd heelt een hoop.

Buiten was het vanmiddag verschrikkelijk warm, Eva lag te slapen dus heb ik me op een schets gestort.
Ben voor een zonnig geel geboorte kaartje gegaan, met mooi SU papier en mijn favo stempel van SU de voetjes!
Het stukje tekst komt van een wordblok van DarkroomDoor


SU-per Challenge uitdaging #11 "schets"
Cards & Scrap challengeblog uitdaging #176 "alles mag"

5 opmerkingen:

Gonny van der Ruijt zei

Wat een schatltig kaartje. Dat voetje doet het goed zeg. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

Mariska zei

Hoi Judith, heerlijk zomers babykaartje! Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij SU-per challenges.
Groetjes Mariska

Erna Logtenberg zei

Wat een leuk kaartje! Leuk zijn die voetjes he (en handjes, haha) Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Lieve groetjes, Erna

Ellen zei

Prachtige creatie zeg!
Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
Groetjes Ellen

Carine Kuin zei

Hoi Judith,
Wat een leuk kaartje. die stempel staat nog op mijn verlanglijstje :)
Gezellig dat je meedoet aan de SU-per challenge.
Groetjes carine