woensdag 10 juli 2013

Route 66

Vannacht een spooknachtje gehad, Eva is vanaf drie uur continu aan het spugen geweest.
Zo zielig dat kleine lijfje, niks blijft erin.
Dus ben al een paar uur wassen aan het draaien.
Ze viel net op de bank in slaap, wat mij even snel de gelegenheid heeft om met de ipad op schoot even te bloggen voor ik weer verder ga met zustertje spelen.


Dit is het kaartje wat ik gisteravond heb zitten freubelen aan de hand van de sketch bij challenge #22 bij Crazy for CAS
Ik heb snijmallen van xcut - chronology geembost op de achtergrond.
De gebruikte stempels zijn van Stampers Anomynous, road trip, echt een geweldige set en tja dan heb je zomaar ineens een altijd lastig mannen/stoere jongens kaart gemaakt!


7 opmerkingen:

Deborah zei

Oh, wat vervelend! Hopelijk wordt ze snel beter!
Heel mooie mannenkaart geworden!
Liefs, Deborah

Ans Gilbert zei

Altijd zo zielig een ziek kindje, hoop dat ze weer snel opknapt..leuke mannenkaart..liefs van Ans

Erna Logtenberg zei

mooi kaartje heb je gemaakt! Beterschap voor je dochter!! Groetjes, Erna

Ellen zei

Wat een leuke kaart Judith, mooie uitwerking van de schets! Bedankt voor het meedoen met CFC, groetjes Ellen

Marlieke zei

Hè wat vervelend, zo'n zieke kleine. Succes ermee!
Je kaart is mooi geworden. Fijn dat je weer meedoet bij CFC.

Miranda Mols zei

Beterschap. Hier is ook ziekenhuis. Verkouden, spugen, koorts, onder de pukkels. zesde ziekte, noemen ze het. Ik ben gek op route 66. Je kaartje is super.

Beverley zei

Awesome card & great interpretation of the sketch. Hugs Bev x