maandag 29 juli 2013

New Creation

Afgelopen dagen was ik heerlijk in Castricum, mijn ouders zijn in Italië en zuslief had het huis voor zichzelf dus zijn we lekker 5 dagen daar geweest.
Het strand zo dichtbij, zo heerlijk!
Verwend door me zusje, lekker bijgekletst met een oude schoolvriendin.
En... post op locatie van Anita!
Want mijn Spectrum Noirs werden bezorgd door "Jeffrey" de postbode, volgens Eva heeft Mama ook stiften van Jeffrey gehad.
Heel veel geoefend heb ik nog niet, maar dat komt.
Bij thuiskomst lag ook de lang verwachte Sassy stempelset op de deurmat, dus vervelen hoef ik mij verlopig niet.

Challenge #23 bij Crazy for Cas is maak een nieuwe creatie met je favoriete MCSC challenge uit 2012.
Ik had eigenlijk 3 verschillende challenges uitgekozen... Maar wegens tijdgebrek zijn het er (tot nu toe) twee geworden. (juli challenge #6 "color"volgt misschien nog....)

Een cadeau envelop, designpapier, het geweldige envelop punchboard een sentiment en ijsjes!!!
Crazy for CAS challenge #7 augustus "food & drinks"

Crazy for CAS challenge #9 "one of each"
Dat ik de silhouette stempel afdrukte, kon ik het niet laten om hem nogmaals af te drukken om hem wat diepte te geven. Ik heb de bloemetjes ook nog voorzien van wat witte stippen, geweldig, zo'n simpele stempel kan zoveel moois maken.

Crazy for CAS challenge #9 "one of each"
Heerlijk simpel, een mooi woord, een prachtige vlinder en de spectrums om hem in te kleuren!
Dit laatste kaart wil ik ook mee laten doen aan SU-per challenges uitdaging #12 "One layer"

5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Heerlijk dat je zo genoten hebt bij je zus Judith zag de foto's op FB, jullie waren echt aan het genieten aan de zee, heerlijk. Fijn dat je blij bent met de spectrum noirs. Ik vind je kaartjes weer prachtig geworden.
Liefs van Anita

Marlieke zei

Oh wat een enthousiasme, heerlijk! Je one of each uitvoering is geloof ik mijn favoriet uit deze post, mooi! Bedankt voor je deelname aan CFC.

Ans Gilbert zei

Weer 3 prachtige kaarten Judith,
Helemaal verschillend, ik blijf de ijsjes erg leuk vinden,liefs van Ans

Gèraldine, onafhankelijk demonstratrice Stampin Up! zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt en dan ook nog meedoen met de challenge, hoop dat we je vaker gaan zien! Groetjes, Gèraldine

Anja (scrappie) zei

Wow jij bent goed bezig geweest. Bedankt voor je deelnames aan CFC.