woensdag 3 juli 2013

My Bestie

Ik heb me, waarschijnlijk wel bij hoge uitzondering, gewaagd aan het kleuren van een "My Bestie".
Best leuk om eens even heel wat anders te doen als normaal.
Bij Noor! Design wordt namelijk om een creatie met de vlinderrand en de speciaal voor Noor! ontworpen digi van My Bestie "butterflygirl".
Na afgelopen zaterdag een Lets get Bizzee deurhanger te hebben bekleed, heb ik er nu een voor Eva gemaakt.
Gelukkig viel het eindresultaat in de smaak, want ik ging de strijd aan met de deurhanger van zware concurrenten, namelijk Woezel en Pip.

 


Voor de deurhanger heb ik een vel roze scrap papier gepakt van my favorites (vind het altijd zo zonde om aan te snijden). De randen van de hanger gekleurd met distress stain worn lipstick, randen van de rest met de mooie roze inkt (picket raspberrie) van Margaret, hij is nu bijna op hoor meis ;-). Randje bekleed met lint en opbouwen heen met verschrikkelijk veel Joy!- & Noor! stansen en ook het schattige clipje van Mery mocht natuurlijk niet ontbreken. De bovenste vlinder het ik met frantage geschilderd, blijft gaaf en toch een heel ander effect als gewoon schilderen met embossingpoeder.
De cutie is ingekleurd met een heleboel distress kleurtjes, de huid van het meisje heb ik met panpastel gedaan want dat doe ik jullie echt niet na. Geweldig zoals jullie kleuren! Want pfff, makkelijk is anders!

Ik wil Eva haar supergave deurhanger graag mee laten doen aan de volgende challenges;
Noor! Design challenge "Butterflies"
Joy! Crafts challenge "gebruik zoveel mogelijk artikelen van Joy! crafts"
Kaartjes-Inspiratie Challenges blog challenge #10 "bingo" (denk dat met deze deurhanger mijn bingokaart wel helemaal vol is)
Hobbyhome Hobbyartikelen challengeblog challenge Samantha "alles mag"
AnMaCreatief challenge 22 - juli 2013 "stansen"
Creapaleis wedstrijd juli/augustus "alles mag"


Even mocht hij proefhangen in de woonkamer, inmiddels hangt hij boven.


9 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Schattig hoor, leuk om zo'n deurhanger te bekleden, mooie Bestie en helemaal super afgewerkt..liefs van Ans

jolanda zei

mooie deurhanger

Margaret zei

Leuke deurhanger geworden. Die Noor bloem is ook gaaf geworden zeg! Snap goed dat Eva er blij mee is.
Groetjes!!

sjouks kaarten zei

Leuke deurhanger.
Bedankt voor het meedoen aan de Challenge van kic.
Groetjes Sjoukje

Kleurenfestijn zei

Ha Judith,

Mooie deurhanger, en die vlinders zijn super mooi.

groetjes Antoinette

http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

Liefs Ineke zei

Prachtige creatie, dank je wel voor het mee doen met de wedstrijd op het blog van JoyCrafts.

Groetjes Ineke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Mooi gemaakt.
Leuk dat je meedoet bij KIC.
Groetjes Miranda

Anne-Marije zei

Wat een supermooie creatie!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije

Helen zei

Wat een mooie creatie. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen