zaterdag 20 juli 2013

Kerst met luikjes

Topdagje vandaag, eerst naar Doe@Ding geweest, had met het summer event een nieuwe afrondpons gekocht maar die deed het voor geen meter, dus even ruilen.
Heb ik mezelf op een superdeluxer corner chopper van memory keepers getrakteerd, want tja, na het testen was ik verliefd.
Vanmiddag kwam er post van Create4Fun, met een nieuwe heatgun van Ranger en het toch maar alsnog bestelde envelope puchboard, duurde even maar alles is wel netjes opgelost.
Deze heatgun werkt heel anders, begint gelijk te blazen, geen opwarm gebeuren nodig, dus gewoon pech gehad met de vorige denk.
Nu maar hopen heel lang plezier van deze te hebben!


Een heel bouwwerk, met onder andere de nieuwe Noor! sneeuwrand, hero arts music background, darkroom door noel stempel.

Met deze kaart wil ik graag mee doen aan;
Knutsels en Kadootjes challenge #2 "kerst"
Crealing challenge juli "geen vierkant"
Een hoop inspiratie challengeblog "alles mag"
Dutch Card Lovers uitdaging #189 "Christmas in july!"

Fijn weekend allemaal!

5 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Judith,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Zoals je weet en misschien wel gezien hebt op mijn blog ben ik gek op alle paarstinten. Ik vind jouw kaart super.
Leuk dat je meedoet aan de Challenge van Knutsels en Kadootjes.

Fijn weekend,
Liefs, Monique

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt, knap hoor, met al die luikjes..Je heattool probleem is opgelost, dus jij kunt weer vooruit..geniet van 't mooie weer, liefs van Ans

Yvon van heugten doensen zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Margaret zei

Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt. De kleurencombi is mooi en je hebt het lekker rustig gehouden. Ik hou er van!
Liefs, Margaret

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Leuk dat je mee doet met de challenge bij EHI.
Groetjes, Anja