zondag 14 juli 2013

Raar weekje

Het was even stil hier, voor degene die mijn facebook volgen die hebben het meegekregen.
Maar woensdag ging het zo slecht met Eva, ondanks medicatie, dat we om half vier 's middags alsnog bij de huisarts zaten.
Om kwart voor vier werd ze met acute uitdrogingsverschijnselen opgenomen.
Ondanks dat ik het 's morgens al riep en om twee uur 's middags manlief belde (hij werkt in Hoofddorp) met de mededeling dat hij naar huis moest komen want er zat een ziekenhuis opname aan te komen, was ik op dat moment totaal onvoorbereid.
Echt een roes waarin je beland.
Had een tas, portemonnee en papieren mee en een slakom die functioneerde als spuugbak.
Zelfs geen luiers... Eva kreeg een neussonde, iets rustgevends voor haar maag en naar mijn gevoel liters ors.
Voordeel van vlakbij het ziekenhuis wonen (en het na tienen niet meer toedienen van ors) is dat we de optie thuis slapen kregen.
Dus ondanks bijna 3 volle dagen ziekenhuis hebben we steeds wel thuis geslapen, de kinderafdeling was zo onrustig dat Eva der nauwelijks sliep.
Vrijdag is Eva haar sonde verwijderd en nu opknappen heen.
Ze is verschrikkelijk moe en erg onzeker als het om eten gaat, gelukkig drinkt ze wel goed en dat eten, dat komt wel weer!

Om gisteravond even mijn ziekenhuisflashback van me af te zetten ben ik begonnen met een sketch #80 van Christmas Challenges {with sketches}
Ik was er achteraf niet helemaal tevreden over, vond dat ik het streepjes papier ook nog wel verticaal had kunnen gebruiken. Next time...


Dit kaartje doet ook mee aan Dutch Card Lovers uitdaging #189 "Christmas in july!"

5 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Dat waren heftige dagen,Judith, ik heb het mee gekregen via FB, dat het uitdrogen zo ontzettend snel kan gaan..gelukkig is ze weer opgeknapt en drinkt ze goed..
Fijn dat je weer lekker aan een kaartje hebt kunnen werken, mooi gedaan..liefs van Ans

jolanda zei

leuke kaart.
beterschap

Wilma zei

Je kaartje is leuk, hoor!
Gezellig dat je deze week meedoet met de challenge bij CCWS!
Groetjes en beterschap voor Eva!
Wilma

Nicole zei

Een leuk kaartje heb je gemaakt, Judith. Fijn dat je even je zinnen kon verzetten met de schets van CCWS. Beterschap voor Eva :o)

Rosalien Zwackhalen zei

Dat waren zeker moeilijke dagen voor jullie. Ik hoop dat je dochter inmiddels goed opgeknapt is. Beterschap voor haar.
Je kaartje is in ieder geval super geworden. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien