woensdag 17 juli 2013

Christmas in july

Tja ik blijf een beetje hangen in de kerstsferen, mijn voorraad loopt ook al aardig op.
Maar bij de schets van Scrap my Dream... Tja die vroeg gewoon een een kerstuitvoering.
Dus zodoende...


De achtergrond heb ik geembosd, de kerstboom is van Art Journey en heb ik met behulp van mijn beroemde verfafbrander geembosd, vervolgens het kaartje volgens de schets aangekleed.

Scrap my Dream uitdaging #11 "schets"
Dutch Card Lovers uitdaging #189 "Christmas in july!"
Just a Note challenge #13 "christmas in july"
 Cards & Scrap challengeblog uitdaging #176 "alles mag"

7 opmerkingen:

Just a Note zei

Je kunt nooit te vroeg beginnen met kerstkaartjes ;-)
Je hebt er in ieder geval weer een mooie kaart bij.
Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Just a Note.

Liefs,
Diana.

Cornelie zei

Wat heb je dit mooi gedaan zeg! Prachtige combi, en leuk het jute en de sneeuwsterren op de hoeken, heel mooi! dank je wel voor het meedoen met DCL!

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen bij onze Scrapmydream uitdaging. Groetjes, Ankie

Rosalien Zwackhalen zei

Idd een mooie kleurencombi. :) Heel leuk gedaan. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

M@rjan zei

Prachtige kaart, Judith! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Yvonne van Bruggen zei

Wat een lief kaartje!! Leuk dat je meedoet bij C&S!
Groetjes, Yvonne

dieke zei

Wat heb je de schets goed uitgevoerd, heel leuk gevonden!
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Scrap my Dream!

Groetjes van Dieke.