woensdag 19 juni 2013

Yenthe

Gister zijn vrienden van ons voor de tweede keer ouders geworden,
dit maal van een meisje, Yenthe.
En wat is het lastig om dan ineens wat te maken, had echt even een inspiratie blok.
Wist maandag dat als het maandag niet kwam ze dinsdag werd ingeleid.
Maar maandagavond was ik Toos inspiratieloos.
Dinsdag las ik dat uitdaging #172 bij Cards & Scrap "post"was en spontaan begon er weer wat te borrelen.
Heb een paperbag van Kimya opgepimpt, dit is hem uiteindelijk geworden...





Op het roze label staat onze boodschap, op de blauwe heeft Eva een tekening gemaakt voor stoere, grote broer Nathan. Ben & Daniëllie vanaf hier ook veel geluk gewenst met jullie prachtige dochter! Geniet!

6 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Nou, je was dus toch niet zó inspiratieloos, heel mooi gemaakt..leuke naam ook Yenthe..bij mij zwemmen de hobbyspullen van mijn tafel af, het is vies heet hier en mijn hobbykamer is op het zuiden..Liefs van Ans

Aletta zei

Wat een prachtige creatie!

Gezellig dat je meedoet met onze Cards & Scrap challenge.
Groetjes Aletta

Anja (scrappie) zei

Prachtige creatie hoor en leuk dat je meedoet bijcards en scrap.

Miranda Mols zei

Heel mooie creatie geworden

Anneke. zei

Wat een prachtige geboorte kaart. Leuk om te naam in een envelopje te doen.
Bedankt voor het mee doen bij Cards & Scrap.
Groetjes Anneke.

*mieke* zei

Wat een super leuk geboortekaartje Judith!
Bedankt voor het mee doen bij Cards & Scrap.
Groetjes Mieke