donderdag 13 juni 2013

Pleekunst

Ik plaatste net heel trots de eerste foto's van mijn toiletrol album, voor challenge #171 bij Cards en Scrap, waarbij Annette al heel snel reageerde; Super leuk! Plee kunst is zo leuk!
Dus daar was de titel al geboren.

De uitdaging bij Cards en Scrap is "Maak een creatie n.a.v. één van onze workshops".
Nu maak ik best wel vaak gebruik van die leuke workshops, dus besloot er een te kiezen die ik nog niet had gemaakt.
Het werd het toiletrol album, eigenlijk is de naam veel te min, want jongens wat is het een pronkstukje!
Heb op de tags diversen spreuken uit de Darkroom Door boxen gestempeld, gestanst, gegessod, gedistrest (walnut stain, vintage photo, antique linen).
Superleuk eindresultaat, heb gelijk maar een berg foto's gemaakt zodat jullie uitgebreid mee kunnen genieten van mijn prachtige pleekunst :-).
Ik zeg top workshop, super bedankt voor het delen en de uitdaging natuurlijk!

Anders had ik waarschijnlijk nooit op toiletrolalbum geklikt, want wat een boer niet kent...




 
 
 
 

Hoop dat jullie hem net zo mooi vinden als ikzelf, fijne avond nog!!!

7 opmerkingen:

Sylvia zei

Super mooi gemaakt. Zag het staan bij cards en scrap en dacht dat wil ik even beter bekijken.
Echt heel mooi.

Groetjes Sylvia

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Dat is iets heel anders dan mijn kaarten hihi..heel erg leuk hoor, wat een kunstwerk is dit..liefs van Ans

Ans S. zei

Wat een schitterende creatie, echt super mooi.

Groetjes Ans

Miranda Mols zei

Hij is inderdaad geweldig.

* Üla * zei

Wat is dat een super mooi album, Judith!
Fantastisch versierd!
Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij Cards and Scrap.
Groetjes, Ula

Anja (scrappie) zei

Echt heel ergmooi hoor die plee kunst. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

Joke De Jong zei

Je plee kunst ziet er geweldig uit! Erg mooi geworden.