zondag 16 juni 2013

Cirkels

Het Nellie Snellen knipvellen pakket was niet mijn ding, dus daar heb ik Ans heel gelukkig mee gemaakt en zullen we vast een hoop mooie kerstplaatjes voorbij zien komen.
Maar vrijdag kwam er post van Stampin Utopia vanwege mijn umbrellabox die in de prijzen viel, een envelop met inhoud die mij op het lijf geschreven is.
Wat een geweldige spullen heeft SU eigenlijk, stempels wist ik, maar cardstock, clipjes, lintjes, zo leuk!
Volgens mij is het heel goed dat ik nog geen catalogus heb... #lol

Nu is bij SU-per challenges uitdaging #9 cirkels, mooie gelegenheid om met die gave inhoud te spelen!


5 opmerkingen:

Ans S. zei

Wat een super leuke kaart heb je met de gewonnen spullen gemaakt.

Groetjes Ans

Miranda Mols zei

Leuk om te horen dat je zo blij bent met de inhoud!! En je kaart is prachtig. Leuk verzonnen die ballonnen

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Ziet er prachtige uit, mooi gemaakt met de leuke spullen van SU..liefs van Ans..en de vintage vellen, daar ben ik erg blij mee..

!neke zei

Wat een leuke kaart Judith!

Erna Logtenberg zei

hartstikke leuk gedaan!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Lieve groetjes, Erna