donderdag 20 juni 2013

Challenge #78 with Crealing

Vandaag erg druk met allerlei laatste dingen regelen, morgen gaan we een week richting de Veluwe.
Even lekker niets!
Al zal het stempeltechnisch wel flink afkicken zijn, want na een fiets, step, hond, kind en nog meer zooi kan ik echt niet mijn hobbyspul meenemen.
Heb een paar afdrukjes gemaakt om in te kleuren en verder niks.
Daarnaast de 29e mag ik naar het Summer Event bij Doe@Ding, heb mijn wensenlijstje al klaarliggen.
Echter kwam daar gister onverwachts nog een heat gun bij, mijn trouwe hete geweer heeft mij na een klein jaartje al in de steek gelaten, grmbl... Beetje jammer, nu gaan we voor het echte werk, eentje van Ranger.
Ben benieuwd, eerst op vakantie!


Voor challenge #78 bij Christmas Challenges {with sketches} heb ik het volgende kaartje inelkaar gefreubeld.


Nog even voor mijn nieuwe volgers, superleuk dat jullie ook bij mij komen kijken! Maar ik kom ook graag eens op jullie blog langs, maar die staat na google?!? Misschien kan je je link plaatsen, kom ik volgende week zeker even buurten!
Groetjes en tot volgende week!

3 opmerkingen:

nicolet zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt Judith!!
Leuk dat je deze week meedoet aan de challenge van CCWS.
Enne.....een fijne vakantie, geniet ervan!
Groetjes Nicolet

jolanda zei

mooie kaart

Chris_P zei

What a beautiful take on my sketch! Thanks for joining us this week at CCWS!

/Christina, DT