maandag 10 juni 2013

3 d

Onlangs kocht ik via een facebookactie voor een habbekrats een papierpakket van Forever Friends,
met de gedachte dat ik dan eindelijk die Forever Friends stempelset die ik heb meer zou pakken.
Maar nu blijkt het halve pakket uit 3D te bestaan, niet meer mijn ding, maar de plaatjes zijn zo mooi dat het zonde is om te laten liggen.


Met dit kaartje doe ik mee aan;
Nadia's challenge blog challenge #58 3D "gebruik minimaal 1 snijmal"
Hobbyhome-hobbyartikelen BINGO challenge (stans-bedel-3D)

10 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een super leuke kaart Judith.
Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

Groetjes karin

Ans Gilbert zei

Je kaartje is weer prachtig, leuk dat FF pakket, heb ik ook nog wat van liggen..liefs van Ans

Arianne zei

Wat een mooie kaart!
Erg mooie snijmal die je heb gebruikt!

Bedankt voor het meedoen aan nadia's challenge
Groetjes arianne

Corrie zei

Hallo Judith
Misschien vind je je aankoop wel een flop, maar je hebt er toch wel een héle mooie kaart van gemaakt, ze blijven toch lief de F.F.
Dank je wel voor het meedoen bij Nadia's Challenge.
Lieve groetjes,Corrie

3dnadia zei

Prachtig lief kaartje bedankt om mee te doen ùmet Nadia's Challenge

Groetjes Nadia

cristel zei

nou je hebt er in ieder geval wel een mooie kaart mee gemaakt en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
grtjs Cristel

Cindy zei

Wat een schatje Judith, leuk dat je meedoet bij Nadia's Challenge. Groetjes, Cindy

Helen zei

wat een mooi en lief kaartje en nu komt die 3D toch van pas voor Nadia's challenge. Leuk dat je meedoet. Groetjes, Helen

Nelleke zei

Mooi hoe je dan toch dit tot een prachtige kaart hebt verwerkt. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

Myriam zei

Zo'n leuke kaart!
Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge.
Groetjes, Myriam