donderdag 30 mei 2013

Trouwkaart

Onlangs zag ik bij Stampin Utopia een geweldig trouwkaartje en een link naar de template ervan.
Voor de nieuwste uitdaging bij Dutch Card Lovers "maak een trouwkaart" hoefde ik dus niet zo lang na te denken.
Dit is mijn uitvoering geworden.

Ik heb als basis zwart leatherlook cardstock gebruikt, de japon, overhemd en binnenzijde zijn van parelmoerkleurig cardstock.
Binnenin heb ik Mr and Mrs en de trouwringen geembossed evenals de hartvormige paperclip.
De japon is bestempeld met lijm en vervolgen met glitters bestrooid, plaatje geworden toch?

6 opmerkingen:

Angèle zei

Zeker een mooi plaatje Judith!

Ans Gilbert zei

..en nog één, hoe doe je dat, ik doe meestal 2 dagen over 1 kaart..hihi..ziet er erg mooi uit, de jurk is super..liefs van Ans

Judith Liefting zei

Jij maakt er ook super kunstwerken van hoor Ans! Ik meestal een dag per kaart, maar liep achter met bloggen... Maar ik ben weer bij ;-)

miriam zei

heel erg mooi gedaan
leuk en mooi geheel zo
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Margot zei

sjiek kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Anja (scrappie) zei

Wow die is inderdaad heel erg gaaf zeg leuk dat je meedoet bij DCl.