dinsdag 7 mei 2013

Na regen komt zonneschijn

Afgelopen vrijdag plaatste Miranda, StampinUtopia, haar "umbrella box" op haar blog.
Superleuk! En inderdaad onwijs gaaf voor bridal of baby shower!
Daarnaast heeft Miranda, ons de afgelopen week bezaaid met diverse spreuken over regenbogen.
Vandaar mijn titel na regen komt zonneschijn,
een vriendin van mij heeft de nodige regen over zich heen gehad, bijna 2 jaar geleden een niertransplantatie gehad en nu gaat het goed! Eindelijk!
Om die reden komt er bij Nancy binnenkort een tweede golden retriever wonen, Yentle.
Een droom die na zeven jaar uit mag komen voor Nance!
De beslissing was dus al gauw gemaakt voor wie deze paraplu werd.
Zondag gaat Nancy voor het eerst puppies kijken en kroelen, zo jaloers, ik wil ook...
Gelukkig ga ik woensdag heen om de verhalen te horen en waarschijnlijk bergen foto's te zien!







Wil deze umbrella box graag ook mee laten doen bij AnMaCreatief challenge #20 mei 2013 "metaal"

7 opmerkingen:

Miranda Mols zei

Heee, wat leuk!!!! Nog mooier dan de mijne!! Leuk dat je mee doet met mijn wedstrijd. En wat ontzettend leuk deze "baby" shower met hondesnoepjes. Geweldig!

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat heb je dat mooi gemaakt, leuke plu met hondensnoepjes, echt super..(Mijn man heeft ook een nier gedoneerd en..met de ontvanger en mijn man, gaat het al 5 jaar super ) liefs van Ans

Judith Liefting zei

Thx! Goed voorbeeld doet volgen ;-)

Judith Liefting zei

Wat super dat je man dat heeft gedaan? En geweldig nieuws dat beide nieren het nog steeds zo goed doen! Goed vooruitzicht! Groetjes!

Anne-Marije zei

Wat een superleuke creatie!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije

Judith Liefting zei

Dank je!

Helen zei

wat ontzettend leuk gemaakt; dit is nog eens leuk om te krijgen als je een puppy krijgt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen