woensdag 22 mei 2013

Met wie spreek ik

Vandaag, 21 mei is mijn Oma 100 geworden, gister feest en vandaag de burgemeester op bezoek en een artikel in de krant!
Hoe bijzonder!!!

Nu las ik vanmorgen bij Cards en Scrap challengeblog uitdaging #168 "met wie spreek ik"
Dacht pfff, wat een opgave wat moet ik daar nu voor bedenken.
Tot ik het krantartikel las van Oma, in de tijd dat ze van Venlo naar Castricum verhuisde, er was geen telefoon, geen televisie.
Bracht me terug aan de herinnering vroeger op de flat bij Oma, op een regenachtige middag bij Oma spelen, twee lege blikken en een touwtje....
Met wie spreek ik!!!
Leuk om dan weer even bij vroeger stil te staan en tja het idee is geboren.
Nu nog even uitvoeren en plaatsen...
Ik kreeg het niet voor mekaar zoals ik dacht, de basis gisteravond gemaakt en vanmorgen met dochterlief afgemaakt.
Niet erg challenge waardig, maar ach we hebben een hoop plezier gehad!
Zeker naderhand, Eva op de gang, ik in de huiskamer, Eva praatte zo hard dat ze haar ws drie straten verder nog prima konden verstaan, maar wat een schik!
We hebben leuk speelgoed in elkaar gefreubeld!
Maareh... Ik laat het Oma maar niet zien, wat dan wordt ik vast op mijn vingers getikt dat het geen blik is...



Jullie kunnen vast wel raden wat mijn "telefoon" was en welke van Eva...
Eva heeft de hare nadat ik hem had opgepimpt met tape versierd met stickers, dus is nu ook echt haar "telefoon".

11 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh wat gaaf! Ja, dat brengt echt weer herinneringen aan vroeger boven :o)
Heel leuke en creatieve uitwerking van de uitdaging, Judith. Gezellig dat je mee doet bij Cards & Scrap!

Je@net zei

En nog gefeliciteerd met je oma....zou het bijna vergeten!

Ans Gilbert zei

Gefeliciteerd met je jarige Oma, 100 jaar, wat geweldig..Leuk idee die telefoon, ziet er grappig uit en zó mooi versierd..liefs van Ans

Cindy zei

Nog van harte gefeliciteeerd met oma
Dat is toch echt top 100 jaar.
En heel leuk die ouderwetse telefoon in een modern jasje
Een fijne avond
Cinderella

Miranda Mols zei

Heerlijk om dat samen met je dochter te doen.

Bernadet zei

Wat een leuke variant op ons thema deze week Judith!!
Echt super gemaakt!
En nog proficiat met je oma hè.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Brenda zei

Wat een superleuke en originele uitwerking van de challenge van deze week!! Mooi gedaan! Verder nog de felicitaties voor je jarige oma; 100 jaar, een enorme leeftijd, ik ben nog niet eens op de helft!
Bedankt voor het meedoen bij Cards&scrap deze week! Groetjes,Brenda

Anneke. zei

Wat een super leuk idee! Dan je Oma 100 jaar, wat een leeftijd...
Leuk dat je mee doet bij Cards & Scrap.
Groetjes Anneke.

Cornelie zei

Haha wat een leuk verhaal, en wat een origineel idee, alleen daarom zou je de challenge al moeten winnen!!

Ellen zei

Leuke toepasselijke creatie heb je gevonden bij dit thema!
Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je oma!!!
Groetjes Ellen

Jolanda Cuper zei

Erg origineel denk dat oma dit nog wel gekend heeft!
Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
Groetjes Jolanda