zondag 19 mei 2013

Knoopjes

Vanmorgen stond dochterlief al om half zeven naast ons bed, beetje jammer op de zondag.
Maar goed, de zon scheen!
Dinsdag wordt mijn Oma 100 en Eva haar Oma 65, dus twee verjaardagen.
Nu we zo vroeg waren en er nog niks op tv was lekker gefreubeld.
Eva haar eigen kunstwerken en Mama de hare met wat hulp van Eva, want die vind het draaien met de Double Do geweldig!
Heb weer een kaartje gelift voor de Liftchallenge #41


Eva heeft alle knoopjes uitgestanst! Dus daar kon ik een mooi lint van maken!
Vond het naast de tekststempel nog wat kaal, dus daar een hart-paperclip van Mery's Clips (joy! craft) om de jute gedaan en nog een gestanst knoopje.



8 opmerkingen:

M@rjan zei

Goh, deze vind ik echt supergaaf!! Heel leuk die combinatie van de achtergrond, de knoopjesranden en de cirkels en ook deze kleuren. Leuk dat dochter Eva zo goed meehielp, maar toch wat langer slapen... is prettiger voor papa en mama!
Heel leuk dat je er nog een instuurt.

Ans Gilbert zei

Wat is dit een mooie lift,Judith..echt super..
Mooie kleuren,leuk de knopen..en gezellig dat Eva lekker mee helpt..alleen wel erg vroeg..liefs van Ans

Judith Liefting zei

Ik heb je berichtje zojuist voor het slapen gaan voorgelezen, wie weet helpt het!

Miranda Mols zei

Waarom zou jij het beter hebben dan ik;-) Ik was vanochtend al om tien voor half zeven beneden. Prachtige liftkaart.

Marja Kenter zei

Dat is grappig. Onze kleinkinderen zijn ook van die vroege vogels maar als ze bij ons zijn slapen ze meesal wel tot 8 uur! Vindt onze dochter altijd heel "vals" :-)
Leuke kaart trouwens, weet ik meteen wat ik met dat knoopjes stansje nog meer kan doen.
Groetjes marja

Nadine zei

100! Wat een geweldige leeftijd! Leuk dat je meedoet met de liftchallenge, bedankt voor het meedoen. Je hebt een gave kaart gemaakt, lekker strak!

Judith Liefting zei

Ben het volledig met je dochter eens Marja! Die van ons slaapt ook alleen uit bij Opa en Oma....

Cornelie zei

Wauw hé, wie wordt er nou honderd!! geweldig! Vind je kaart leuk, en leuk van kleur! dank je voor het meedoen!