woensdag 15 mei 2013

Geslaagd

De examenperiode is weer van start, als ik mij gespannen buurjongens zie ben ik blij dat ik die tijd achter de rug heb!
Al is Eva gister voor het eerst naar "school" geweest.
Weer een hele mijlpaal en wat meer vrijheid voor Mama, morgen mag ze zonder mij ben benieuwd...

Op het Cards & Scrap challengeblog is uitdaging #167 "geslaagd en gebruik uiltje(s) op je creatie".
Ik heb nog geen uiltjes stempels of stans, maar heb in Rijswijk op de Creabeurs bij Kimya wel superleuke stickers gekocht van een uiltje (noor! design?!).
Na het zien Liftchallenge #41 wist ik precies wat het moest worden.
Dit dus!


12 opmerkingen:

Aletta zei

Helemaal leuk !

Gezellig dat je meedoet met de Cards&Scrap challenge.

Groetjes Aletta

M@rjan zei

Erg leuk is jouw kaart zeker, gave papiertjes en kleurtjes! dank je wel voor je deelname aan de Liftchallenge.

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Deze lift is echt schattig, simpel en leuk..Liefs van Ans

Deborah zei

Ooooh, zo schattig!!! Heel mooi hoor!
Liefs, Deborah

Brenda zei

Superleuke kaart en een snoezig uiltje!! Fijn dat je meedoet bij Cards&scrap deze week:) Groetjes,Brenda

Nadine zei

Wat een lekker strakke kaart heb je ervan gemaakt. En dat is zeker een leuke sticker! Fijn dat je met ons meedoet aan de liftchallenge!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooi kaartje.
Leuk dat je meedoet bij Cards@Scrap.
Groetjes Miranda

ann van dijk zei

Wat een gaaf kaartje!
erg leuk gedaan
liefs anneke

jannekevanveen zei

prachtig geworden bedankt voor het meedoen gr janneke

Ellen zei

Wat een leuke uitwerking van de opdracht Judith! Heerlijke vrolijke kaart.
Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
Groetjes Ellen

*mieke* zei

Wat een leuke kaart Judith!
Bedankt voor je deelname bij Cards & Scrap challenge blog!
Groetjes Mieke

Cornelie zei

Leuk en vrolijk kaartje heb je ervan gemaakt. Heerlijke kleurtjes!
Dank je wel voor het meedoen!