donderdag 30 mei 2013

Flower Power

Vanochtend zag ik tot mijn verbazing dat ik bij Cards & Scrap Challengeblog de top 3 had behaald bij uitdaging #168
Helemaal leuk, om met herinneringen van vroeger een top 3 te behalen!

Er is ook weer een super uitdaging bij het Cards & Scrap Challengeblog,
super uitdaging #2 "Flower Power".
Er word wederom om een drieluik gevraagd, omdat ik het te simpel vind om drie kaartjes of tags te maken is het weer iets anders geworden....


Denk dat ik zo wel voor de dag kan komen! Leuk verjaardagskaartje bewerkt met PanPastels en de nieuwe Noor! Design silhouette stempel in wat mij betreft goede flower power kleurtjes!
Een cadeauverpakking gemaakt voor het blikje bloemen en deze bestempeld.
Vervolgens een plantensteker bewerkt met gesso en PanPastels zodat als de stekjes de tuin in gaan ze terug te vinden zijn!

5 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
gefeliciteerd met je Top 3 notering, erg leuk je telefoontjes..en dit 3-luik is ook weer prachtig en heel erg creatief, succes..liefs van Ans

Hanny zei

O Wat leuk dat je in de top 3 zit, dat doet je goed he? Je nieuwe creaties zijn ook weer prachtig, ziet er erg mooi uit.
liefs hanny♥

Yolanda zei

Hoi Judith, van harte, altijd leuk toch als je een prijsje win ;) En met deze creaties kan je zeker voor de dag komen. Wat een bofkont zeg die deze cadeautje gaat krijgen. Stuk voor stuk heel mooi en creatief! Groetjes Yolanda B)

Je@net zei

Wat een leuk setje, Judith!
Gezellig dat je ook mee doet met deze Flower Power super uitdaging van Cards & Scrap!

Brenda zei

Ontzettend mooie en originele drieluik zeg!! Erg leuk bedacht deze serie:) Bedankt voor het meedoen met de Superuitdaging bij Cards&Scrap!! Groetjes,Brenda