woensdag 8 mei 2013

Challenge # 72, sponsored by Robyn's Fetish

Vanmiddag met de schets begonnen met enkel Art Journey stempels.
Dit is het resultaat aan de hand van de skets bij Christmas Challenges {with sketches}.

De kleuren komen op de foto niet mooi uit, is fuchsia roze, donkergrijs en donkergroen in het echie een top combinatie.
Zowel de sneeuwvlokken als de kerstboom heb ik geembossed met distress weathered wood, wat dus een zilvergrijze kleur geeft, maar ook voor die kleur moet je me op mijn woord geloven, met flits was dit de foto vanmiddag en die zonder is helemaal drie keer niks.

3 opmerkingen:

Nicole zei

Je hebt er weer een mooi kaartje mee gemaakt Judith met onze CCWS-challenge. En ik zie dat je hetzelfde engeltje gebruikt hebt als de vorige keer. Het is dan ook een prachtig stempeltje. Gezellig dat je er weer bijbent :o)

Angélique zei

Wat een op en top kerstkaartje heb je gemaakt met "mijn" schets :)
Bedankt voor het zo mooi verwerken tot een kaartje hiervan en bedankt voor het meedoen met de challenge bij CCWS.

*hugs*
Angélique - DT CCWS

Zw@@n zei

Jeetje, wat een mooie kaart Judith. Leuk dat je weer meedoet met CCWS. Liefs, Wilma