zondag 19 mei 2013

Cadeautje

Bij het lezen van challenge #47 "dieren" op het Scrap-Cards Challenge Blog had ik gelijk al een idee.
Met de verjaardag van een vriendin van mij op komst en de thuiskomst van haar pup,
een mooie gelegenheid om een lijst op te pimpen.
Ik heb deze fotolijst enige tijd geleden meegenomen bij de Action met de gedachte die komt vast nog wel van pas.
Omdat ik de lijst vooral functioneel wilde houden (en Nance een strak wit/zwart interieur heeft) zitten er niet te veel toeters en bellen op.
Ik hoop in elk geval dat ze er heel blij mee is!
Vind hem er zelf top uitzien, moet ik ook maar eens doen met foto's van onze hond...






6 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Judith,
Wat een geweldig idee heel mooi gemaakt
Een fijne dag
Cinderella

Ans Gilbert zei

..en nog één, meid wat een ijver en een energie heb jij..leuk gepimpt, echt schattig..liefs van Ans

Judith Liefting zei

Met wallen tot op mijn knieën ;) Neehoor, grapje... Maar heb twee berichten in beeld staan. Dus moest er drie posten zodat deze uit beeld verdwijnt voor het geval dat Nancy spontaan op mijn blog komt gluren. En daarnaast nu weer eigen internet, dus ongestoord foto's uploaden en bloggen :) Fijne pinkster nog! x

ann van dijk zei

Wouw,wat een schitterende creatie is dit geworden vind hem helemaal geweldig.
Liefs Anneke

Miranda Mols zei

Superleuk kado

Angelique zei

Wat is deze foto lijst mooi gescrapt.
Erg leuk zo met de foto's van de puppy's.

Dank je wel voor het mee doen aan de Challenge Dieren bij Scrap Cards Challenge Blog.

veel liefs Angelique