maandag 13 mei 2013

BirdCage

Ik had nog een Bird Cage van TH op chipboard liggen...
Met de vraag naar vogels het moment om hem erbij te pakken.
Eerst bewerkt met gesso en vervolgens blanke lak omdat ik hem echt wit, wit wilde hebben.
De vleugel van het vogeltje voorzien van diverse embossing lagen en mer mijn crackle stempel bekleed.
Daarna de kooi mooi aangekleed.



Inmiddels hangt dit kooitje mooi te zijn in de kamer, wacht nog even met afmaken.
Want ben er nog niet uit of ik er een mooi cadeaudoosje van maak, geldtasje of toch een kaart.
Tot die tijd een vrij stil, maar prachtige vogeltje om naar te kijken in mijn kamer!

Just a Note challenge #11 "in mei leggen alle vogels een ei"
Kleurenfestijn challenge mei 2013 "vogeltjes"
Scr@p-C@rds Challenge #47 "dieren"

8 opmerkingen:

Hobbywebwinkel Just a Note zei

Ik vind hem zo al errrrg chique.
Leuk ook dat je met deze creatie meedoet met de challenge.

Liefs,
Diana.

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Leuk is die birdcage van Tim Holtz, had deze eerst ook van Chipboard en nu maar zelf aangeschaft..ik vind je kooitje errug leuk en chique..liefs van Ans

Margot zei

wat een beauty! gewoon lekker aan de muur laten hangen, niets meer aan doen ;)

Deborah zei

Heel erg mooi hoor! Ik hou hem ook zo laten, te mooi om weg te doen ;-) hihi
liefs, Deborah

ann van dijk zei

wouw wat mooi
liefs anneke

Suze Kranendonk zei

Wat een prachtig vogelkooitje Judith, heel stijl vol.
Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij het Scrap Cards Challenge blog.

Lieve groetjes Suze

Erica ♥ zei

Wat schitterend heb je dit gemaakt zeg, super ☼

Bedankt voor je deelname aan de Challenge
bij Kleurenfestijn ☺

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Gefeliciteerd, je hebt bij Just a Note de challenge gewonnen met dit mooie vogelkooitje, liefs van Ans