vrijdag 17 mei 2013

60 jaar

Vrienden van mijn ouders worden beide 60, reden voor een feestje en een knutsel van mijn hand.
Verzoek van mijn moeder was iets geels met zonnebloemen en ruimte voor geld.
Heel leuk, maar heb heel wat stempels en heel veel bloemenstempels maar een zonnebloem dus net niet.
Nu wist ik me van de uitnodiging te herinneren dat het feest in Venray bij een theetuin wordt gehouden.
Dus zodoende het i-net afgespeurd voor een patroon.






Onder de deksel van de theepot zit een tag voor een kleine boodschap en op de bodem van de theepot zit een hartvormige clip om geld tussen te klemmen.
Het tasje is eerst bestempeld met distress inkt spiced marmelade en de crackle stempel.
Dit goed laten drogen om er vervolgens het bloemenveld met archival erop te stempelen.
Zou zo zeggen dat mijn ouders prima voor de dag kunnen komen!

Met deze theepot en cadeautasje wil ik graag meedoen (tweede inzending) aan challenge #2 bij Mijn Stekje "iets anders dan een kaart"

1 opmerking:

Ettie zei

Leuk hoor , bedankt voor het mee doen