donderdag 4 april 2013

Voorjaar en sneeuw...

Onderstaand kaartje gemaakt aan de hand van een sketch op KIC challenge.
Ik heb er aardig meegestoeid, want hij was het steeds net niet, maar de aanhouder wint!
Ondanks dat het buiten voor de afwisseling weer eens sneeuwt heb ik er een beetje voorjaarsgevoel ingestopt.


Met dit kaartje wil ik meedoen aan KIC challenge #4 Sketch en ook mijn tweede inzending voor Nadia's Challengeblog challenge #53 Stempel/bingo.
Ook wil ik dit kaartje mee laten doen aan challenge #19 bij AnMaCreatief voorjaar

11 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Lief kaartje heb je gemaakt in voorjaarskleuren,
leuke digi en mooie vlinder..knap werk.
Liefs van Ans

Judith Liefting zei

Leuke digi? Zijn allemaal stempels hoor Ans :)
Tja die vlinder, sinds ik hem heb kan ik niet meer zonder, die moet gewoon overal op.

Helen zei

wat een prachtig kaartje. Bedankt dat je nog eens meedoet aan Nadia's challenge. Hopelijk breekt het voorjaar ook snel aan; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

KarinsArtScrap zei

een leuke lentekaart Judith.
Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

Groetjes karin

jandokan zei

Mooi kaartje
dank je wel dat je meedoet met KIC challenges

groetjes Anja

LottesCards zei

Wat een leuke kaart is dit ook weer! Die vlinder is geweldig hé?! Ik ben er ook dol op!

Bedankt voor het meedoen bij AnMaCreatief!

Liefs Lotte

sjouks kaarten zei

Heel mooi!
Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kaartjes inspiratie.
Groetjes Sjoukje

cristel zei

leuke kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
grtjs Cristel

Kimmie zei

Hoi Judith

Wat een mooie kleurencombinatie!!
Ik vind het geheel ook erg leuk.
Dank je wel voor je bijdrage aan KIC Challenges!

XXX Kim

Rachel zei

Wat een mooi kaartje!!! Bedankt voor het meedoen met Nadia’s challenge, groetjes Rachel.

scrapcreations-judith zei

Wat een mooi voorjaarskaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de aprilchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith