vrijdag 5 april 2013

Sticky fingers!

Heerlijk, plakkerige vingers (en meer) van de chocola...
Dat was gister het gevolg van een onbewaakt ogenblik van een tweejarig meisje en op de kast een mandje chocolade paaseitjes.
Na alles weer schoon te hebben las ik bij SU-per challenges dat challenge #4 het thema eetsmakelijk bevat!
Nou, daar wist ik wel raad mee, heb nog niet veel SU stempels, maar mijn "voetjes-set" kwam prima van pas!
Met PanPastels chocolade vingers en handjes nagebootst, ook de tekst komt uit de kit, daar heb ik de s van afgeplakt, want tja van chocola geniet je immers maar 1 moment toch?!
Ook al blijven we de chocola koesteren.



5 opmerkingen:

Miranda Mols zei

Enig!

Ji Hye zei

Wat gaaf! Geweldig idee dat van die handjes. Dat had ik nog niet bedacht.

Gonny van der Ruijt zei

Ha ha, een echte vrouw al....kan geen chocola weerstaan. Leuk die chocoladehandjes. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

Erna Logtenberg zei

Erg leuk hoor!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!! Lieve groetjes, Erna

Christa zei

Leuk en lekker cadeautje! Bedankt dat je hebt meegedaan aan de SU-per challenge!