woensdag 24 april 2013

Bloemenstans

Ik kon natuurlijk niet achterblijven op de bloementrend.
Het was even oefenen, maar de eerste succesvolle bloemen zijn gemaakt!


De tags heb ik eerst met gesso bewerkt, vervolgens met distress inkt broken china en de crackle stempel van Kaisercraft bestempeld.
De Noor! stempel heb ik geembost voor een mooi 3-d effect.
De bloemen gestanst van gewoon cardstock met in het hart een mooie parel, de onderliggende blaadjes komen van de hoekstans van Lin & Lene.





Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges;

Scrap Cards Challenge Blog #46 ABC
Heb gekozen voor de letter "B"
(blauw-bloem-blauw kant- blauwe tag- blauwe parels, blauwe stempel)

Challenge #15 bij Hobbyvision "Bingo"
(bloemen-label-lint/kant of stans-plakparels-lint/kant)

5 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuk papier, hele mooie bloemen zijn het en het label staat er perfect bij..MOOI..liefs van Ans

Cindy zei

Ik vindt je kaart met bloemen super
Een fijne middag
Cindy

Miranda Mols zei

Prachtig met hele mooie bloemen.

Suze Kranendonk zei

Schitterende kaart Judith, leuk dat je voor de letter B heb gekozen voor de Challenge bij het Scrap Cards Challenge blog, bedankt voor je deelnamen.

Lieve groetjes Suze

Caroline zei

Mooi kaartje zonder "cute"-stempel. Mooie kleurtjes ook. Je bloemen zijn al prachtig voor de eerste keer. Leuk dat je mee doet in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline