woensdag 10 april 2013

Achtergrond

Gister weer eens een slaapdienst gedraaid, het was best druk en ik heb geen voeten meer over.
Maar toch ook wel weer lekker om even aan het werk te zijn, te doen waarvoor je geleerd hebt en even geen Mama te zijn.
Maar wat is het heerlijk om na een kleine 20 uur thuis te komen en een klein meisje heel enthousiast "Mama daar ben je weer!!!" te horen roepen.

Vannacht liggen woelen op de slaapwacht, allemaal geweldig ideeën bedacht voor challenge #180 bij DutchCardLovers. Maar toen ik vanmiddag aan tafel ging zitten wist ik het allemaal even niet meer.
Heb het dus ook niet gered om tijdens Eva haar schoonheidsslaapje de kaart af te krijgen.
Dus Eva heeft in een onbewaakt ogenblik geholpen met plakken, de lijmschade gelukkig kunnen beperken maar je ziet het toch.
En tja, boos worden kon ik niet want met Mama helpen is niks mis, maar soms is het toch handiger als ze even niet mee helpen.

Bij deze mijn bijdrage en de kleine "touch" van dochterlief.


3 opmerkingen:

ann van dijk zei

wouw wat een mooie kaart
Lieve groet Anneke

Anja (scrappie) zei

Nou ondanks de hulp een heel erg mooi kaartje hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Ellen zei

Prachtige gestempelde achtergrond Judith.
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen