zondag 7 april 2013

3 in 1

Jullie allemaal een lekker weekend gehad?
Nog mensen naar Zeist geweest?
Ik ben gister even naar Rijswijk geweest, vanaf Schiedam drie keer vallen en je bent er, ideaal!
Hoop bekenden uit blogland gezien en gesproken, erg leuk!
Wat mooie mallen gekocht, wat tags en zakjes bij Kimya en bij de 1 euro shop ingeslagen.
Leuke kerst inchies van urbanstamps, een engeltje en een koningin alla Magnolia stijl.
Totaal niet mijn stijl, maar voor die euro valt er een hoop te experimenteren.
Ook wat leuke sjablonen voor kerst gescoord, dus ik kan weer aan de gang.
Gister gelijk al heerlijk gespeeld, vanmorgen wat foto's gemaakt maar het was te heerlijk weer om binnen te blijven.
Eva is 's ochtends met Papa wezen zwemmen, terwijl ik even met de voorjaarskriebels door het huis vloog.
Vanmiddag was er een feestelijke seizoensopening van de speeltuin bij ons in het park met pannenkoeken, popcorn, springkussens, muziek.
Beregezellig en heerlijk in het zonnetje!
Wat kan een mens daar aan toe zijn zeg, een paar zonnestralen!

Maaruh, nu terug naar de orde van de dag.
Ik heb dit Kimya zakje omgetoverd tot een kaart waarbij je van twee zijdes een tag in kan steken.



Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Scrap-Cards Challenge #45 kaart of creatie met vlaggetjes erin verwerkt
Crealing challenge april 2013 gebruik een label of tag op je creatie
Just a Note challenge #10 maak een fotokaart

4 opmerkingen:

Deborah zei

Hele leuke kaart zeg!
Liefs Deborah

Hobbywebwinkel Just a Note zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart.
Leuk dat je meedoet met deze mooie creatie met de challenge op ons blog.

Liefs, Diana.

Katja zei

Wat een originele kaart is het geworden zeg! Leuk dat je meedoet met de challenge op het Crealing-blog.

Groetjes Katja (Crealing Design Team)

Suze Kranendonk zei

Heel lief kaartje Judith heel leuk zo als je de foto erop heb verwerkt, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het SCCB.

Lieve groetjes Suze