woensdag 13 maart 2013

Wit en een vleugje pastel

Uitdaging #158 bij Elke Kaart een Feestje is wit met een vleugje pastel.
Gezien mijn aanhoudende voorjaarsgevoel, buiten is er immers nog niks van te merken, niet zo ingewikkeld.
Daar Noor! Design dit keer de sponsor is, heb ik wat mallen gebruikt en minimaal gestempeld.

Heb met parelmoer wit cardstock gewerkt, maar de flits foto vond ik niet echt, die zonder flits ook niet want daar mist het parelmoer effect.
Dus vandaar dat ik ze beide maar plaats.



6 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
je kaartje ziet er super uit, heel mooi met de mallen de leuke tekst en foto's maken dat wil niet echt, ik ben gisteren ook een poos bezig geweest voor dat het wilde lukken...die met flits vind ik mooier..liefs van Ans

Judith Liefting zei

Vervelend he dat het soms echt niet wil lukken. De foto's in zonlincht waren ook verschrikkelijk. Deze kaart had er echt geen zin in denk... Groetjes!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een leuke kaart.
Bedankt voor het meedoen bij EKEF.
Groetjes Miranda

Ellen zei

Prachtige kaart met een vleugje pastel!
Leuk dat je meedoet met Cards&Scrap (voorheen EKEF!)
Groetjes Ellen

corinne zei

prachtige kaart leuk dat je meedoet met de uitdaging van Cards & Scraps
gr corinne

*mieke* zei

Wat een mooie kaart met een vleugje pastel Judith!
Leuk dat je meedoet met de challenge van Cards&Scrap (voorheen EKEF!)
Groetjes Mieke